Pagini

miercuri, 5 august 2015

Day 107 - Impresii !!

Am participat in fiecare seara la spectacolele din cadrul festivalului international Theaterstock si ca orice privitor, am dreptul la impresii despre acest eveniment..

Bacaul, nu o sa devina niciodata, oras cultural...nu avem "stofa" necesara. Este cale lunga pana o sa reusim sa ne depasim conditia de "mancatori de seminte" pe marginea bordurii..

Organizare in teren ..PROASTA !!.. cateva exemple..

- ....cand spui parcul catedralei ortodoxe, te astepti ca spectacolul sa fie in parc, nu pe strada langa fostul hotel Moldova...
- ...haos e cuvantul potrivit pentru a descrie ceea ce se intampla..imbulzeala fara rost, la care cativa tineri cu legitimatii de voluntar la gat incearca sa-i faca fata. Cum sa pui cativa pustani, sa faca loc si sa elibereze caile de acces intr-o mare de oameni.. ??
- ...am intrebat cateva persoane din "staff"...si habar n-au unde au loc evenimentele...
- ... politia primariei...e ca si inexistenta..
- ... jandarmeria, e plina de melteni, care incearca sa faca o cale de acces impingand oameni cu copii in brate, femei, etc.... usurel fratilor, ca nu-i revolutie !!
- exemple poate mai sunt, dar daca nu le-am trait pe pielea mea..prefer sa nu le comentez..

Concluzia e simpla...desi se vrea un festival international, au ales orasul gresit. Lipsesc corturile cu mici si bere, in rest atmosfera de aceeasi... imbulzeala, haos si oameni care se bucura ca pot merge pe mijlocul strazii... 

Frumos festival de teatru...pacat de oameni !!

Cateva cadre, din imbulzeala... Enjoy !



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu